Polityka zwrotu

Polityka Zwrotu Sklepu Internetowego SyncSleeve

  1. Prawo do Zwrotu:

    • Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 30 dni od daty dostawy, bez podawania przyczyny, z wyjątkiem produktu personalizowanego SyncSleeve™ Plus Rękaw Esportowy.
  2. Warunki Zwrotu:

    • Produkt podlegający zwrotowi musi być w nienaruszonym stanie oraz znajdować się w oryginalnym opakowaniu.
    • Produkt personalizowany nie podlega zwrotu.
    • Towar nie może nosić śladów użytkowania ani uszkodzeń.
    • Wszelkie elementy dodatkowe, instrukcje obsługi oraz dokumentacja powinny być zwrócone wraz z produktem.
  3. Procedura Zwrotu:

    • Aby dokonać zwrotu, Klient powinien skontaktować się z nami drogą mailową na adres: kontakt@syncsleeve.pl w terminie 30 dni od daty dostawy.
    • W wiadomości e-mail Klient powinien podać numer zamówienia oraz opis produktu, który chce zwrócić.
    • Po otrzymaniu wiadomości z prośbą o zwrot, sklep internetowy SyncSleeve udzieli odpowiedzi, zawierając instrukcje dotyczące dalszych kroków w procesie zwrotu.
  4. Koszty Zwrotu:

    • Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
  5. Zwrot Środków:

    • Po otrzymaniu zwróconego towaru i po potwierdzeniu, że produkt spełnia warunki zwrotu, sklep internetowy SyncSleeve zwróci Klientowi pełną kwotę za zakupiony towar wraz z kosztem dostawy.
    • Zwrot środków będzie realizowany w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania zwróconego towaru.

Polityka Zwrotu Sklepu Internetowego SyncSleeve obowiązuje od 19.10.2023 i może podlegać zmianom bez wcześniejszego powiadomienia. Klient jest zobowiązany do regularnego sprawdzania polityki zwrotu na stronie sklepu internetowego SyncSleeve.

SyncSleeve Igor Sobczyk